LADY IN RED

Friday, August 8, 2014

Sierpień to tradycyjnie miesiąc ślubów i wesel tak więc postanowiłam przygotować serię na tę właśnie okazję. W ostatnim poście pokazywałam sukienkę, która dla osób nie lubiących zbytniego przepychu może sprawdzić się na większe wyjście. Dziś zaś kolejna propozycja, ale już typowo imprezowa. Mam na sobie krótką czerwoną sukienkę bez ramion, złotą, dość ciężką biżuterię oraz klasyczne cieliste szpilki. Krój sukienki moim zdaniem jest wymarzony na imprezy, gdzie je i pije się bardzo dużo. Luźna, odcinana pod biustem sukienka zapewni bardzo duży komfort i pozwoli spróbować wszystkich dań serwowanych na tradycyjnym weselu ;)

A tak szczerze to ja wesel nie lubię i najchętniej w ogóle bym na nie nie chodziła.

Red dress: no name
Nude heels: ZARA
Golden jewelry: no name

16 comments:

  1. Czerwień ma w sobie to `coś`:)

    pozdrawiam
    velvetbambi.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Piękny kolor sukienki,podoba mi się też biżuteria :)

    ReplyDelete
  3. jest klasa! pięknie wyglądasz :)

    ReplyDelete
  4. Gorgeous! You look phenomenal and I love the addition of these gold pieces. Perfection.
    <3
    katsfashionfix.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. przepiękny zestaw! świetne kolory

    ReplyDelete
  6. ja tam też za weselami nie przepadam no ale wiadomo czasami isc trzeba :)bardzo ładna sukienka :)

    ReplyDelete
  7. Extra sukienka , extra skomponowane :-)

    ReplyDelete
  8. piękny zestaw, Sliczne szpilki i dodatki

    ReplyDelete
  9. Rewelacja! Czerwona sukienka to mus w szafie każdej kobiety :)

    ReplyDelete
  10. Bardzo fajna czerwona sukienka i ten naszyjnik wyglądają znakomicie

    ReplyDelete
  11. Czerwona sukienka to normalnie druga taka obowiązkowa w szafie po małej czarnej! Muszę sobie jakąś sprezentować :)

    ReplyDelete
  12. Wlosy!! Poza tym ladnie

    ReplyDelete